Vi får dig att längta tillbaka
”Vi får dig att längta tillbaka.” Det är vår devis och vad vi vill att alla våra gäster ska känna när de går ut genom vår entré efter en vistelse hos oss. Utmaningen ligger i att ge service utöver det vanliga.
Vårt mål är att lyssna på kunden och verkligen ta reda på deras behov. Vi vill vara engagerade i deras arbete, ge ett bra bemötande och samtidigt vara personliga. Med en bra attityd kommer man långt.
Vi är alla svaga för det lilla extra. Oavsett om det gäller ett vänligt bemötande i vår restaurang, på spa eller via vår konferensservice. Hos oss finns många lysande stjärnor. En person som vi vill lyfta och som alltid ger service utöver det vanliga är Daniel, som är ansvarig för våra konferenser och möten. Senast igår uppmärksammades han av en av våra kunder. En feedback vi gärna delar med oss av:
”- Jag vill med dessa rader tacka för två fina dagar hos er i egenskap av utbildare för Försvarsmakten. Mat, miljö mm var av högsta klass men anledningen till mitt mail är för att lyfta er konferensansvarige Daniel. Jag har arbetat som kursledare i 28 år men jag tror aldrig jag mött en mera proaktiv och engagerad person i hans roll. Han säkerställde hela tiden att allt var till belåtenhet, inte att man behövde leta upp honom utan han tog aktivt kontakt. Några frågor och problem som dök upp löste han blixtsnabbt och vänligt. Han lämnade sitt mobilnummer spontant och talade om när han skulle gå hem för dagen. Vi kommer tillbaka (redan inbokat) men utöver detta kommer vi aktivt att rekommendera Skepparholmen till uppdragsgivare i fortsättningen, säger Thord Nossborn, VD för Affärskraft."